Selecteer een pagina

Weet je iets wat niemand anders weet?

Informatie waardoor jij goed bent in wat je doet?

Deel het met anderen!

Eén van de beste stukken content die je kunt aanbieden in ruil voor contactgegevens is een beschrijving van jouw unieke aanpak.

Je wekt er vertrouwen mee. Mensen zien dat jij een plan hebt om hun doel te behalen.

Toch zijn veel ondernemers bang hun ‘unieke’ kennis te delen.

De excuses:

1) Concurrenten zouden het kunnen zien en gebruiken!

Je concurrenten zijn niet gek. Ze weten het al, of ze jatten het inderdaad, maar so what? Focus je op jezelf, niet op je concurrentie.

2) Informatie is geld waard. Ik heb hier hard aan gewerkt/voor geleerd!

De waarde van alle informatie is uiteindelijk 0. Voor de blauwdrukken van een atoombom betaalde je in 1950 miljarden. Vandaag google je die informatie bij elkaar. Als jij het niet deelt, haalt de tijd je wel in.

3) Als ik mijn proces gratis deel, hebben mensen mij niet meer nodig!

De waarde van informatie is niets zonder implementatie. Je overschat hoe ondernemend en handig mensen zijn om helemaal zelf van de kant-en-klare bouwstenen iets te maken dat perfect bij hen past. Begeleiding en maatwerk is waar ze voor betalen.

Bevrijd je kennis en informatie. Laat het los in de wereld. Laat het voor jou werken.

Download: De Kracht van een Voorspelbare Onderneming

Een goede Keten van Waarde is een essentieel onderdeel van een voorspelbare en schaalbare onderneming. Meer weten? Download mijn gids.

Leer hoe je jezelf neerzet als de autoriteit in je markt, op een voorspelbare wijze leads genereert en jouw kwaliteiten inzet, zonder dat je tijd voor geld hoeft te ruilen.